tirsdag 9. februar 2010

To prosjekter ferdig!

Ser at jeg strikker mye for tiden, og har gjerne flere prosjekter på gang samtidig. Men de blir da ferdige etterhvert, og det er viktigst.
Her kommer den lille brikken som jeg strikket i Alongen hos DinHobby: Den var artig å strikke, kan ikke huske at jeg har strikket mye kunststrikk før.

Det andre prosjektet fikk jeg av Tanja fra Din Hobby. En dag dumpet det noe garn ned i postkassen min, med ønske om at jeg skulle bruke garnet til noe. Og da ble det dette:


Fikk brukt opp alt garnet, ingen rester!!!

3 kommentarer:

  1. Kunststrikk er moro, men man må ha tålmod. ;) Duken din ble veldig fin. Sjalet ser ut for å være godt å varmt, hærlig. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. kjempekult at du var med på kunststrikkingen :-) Fin brikke!
    Beundrer deg også for at du er ferdig med utfordringen fra Tanja alt!! Jeg er ca halvveis på første nøstet ennå..... bruker riktignok litt tynnere pinner, men dog.. Sjalet ble fint - men varmt? Nei, Rigmor, dette er 100% bomull.

    SvarSlett
  3. Haha, garnet var litt anderledes enn hva jeg er vant med å strikke, men sjalet ble faktisk penere enn forventet. Utrolig artig med utfordring!

    SvarSlett